Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 1.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 2.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 3.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 4.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 5.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 6.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 7.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 8.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 9.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 10.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 11.
  • Referāts 'Celtniecības nozares apraksts', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  VISPĀRĪGAIS APRAKSTS PAR NOZARI    4
  MANI KONKURENTI UN VIDE, KURĀ DARBOJAS MANS UZŅĒMUMS    5
  STATISTISKIE DATI    6
  SVID (SWOT) ANALĪZE    7
  SECINĀJUMIIZMANTOTO AVOTU PĀRSKATS    8
  IZMANTOTO AVOTU PĀRSKATS    9
  PIELIKUMS NR. 1    10
  PIELIKUMS NR. 2    10
  PIELIKUMS NR. 2    11
  PIELIKUMS NR. 3    12
Darba fragmentsAizvērt

Mans uzņēmums ir SIA „Zelta Bedre”. Tā ir būvniecības nozare, kura ietilpst ēku, būvju vai to daļu būvēšana klasē. Būvuzņēmums tiks atvērts Vidzemes reģionā Cēsīs. Lai arī būvniecības nozare pēdējo gadu laikā ir strauji attīstījusies, tomēr iekļūt tajā man nesastādīs lielas problēmas, jo jau esmu darbojies šajā nozarē un pārzinu to diezgan labi. Labs atbalsta punkts iekļūšanai būvniecības nozares tirgu ir kontakti ar juridiskām un fiziskām personām, kuras ne vien ilgus gadus darbojas šajā nozarē, bet arī ieguvušas klientu atzinību.
Mans mērķis ir izpētīt būvniecības nozari un vēl sīkāk klasi, kurā ietilpst mans uzņēmums, lai iepazītos ar uzņēmuma vidi, spēcīgākajiem konkurentiem, veikt ļoti nozīmīgo SVID (SWOT) analīzi, kura ir nepieciešama, lai noteiktu stiprās un vājās puses, iespējas, draudus, potenciālajam uzņēmumam šajā vidē.
Lai īstenotu šo mērķi, es izmantoju informāciju no LR Centrālās Statistikas pārvaldes, no dažādām grāmatām, no interneta, kā arī intervējot savus nākotnes konkurentu darbiniekus. Īsāk runājot, pārliecināties un uzzināt pašam konkurentu stiprās un vājās puses. Kā arī esmu veicis analīzi balstoties uz statistikas datiem un veicis pāris prognozes. Esmu arī paredzējis uzņēmuma attīstības un paplašināšanās iespējas, kā arī konsultējies ar citiem uzņēmējiem, kas darbojas šajā jomā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants