Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūras apraksts', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūras apraksts', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūras apraksts', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūras apraksts', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūras apraksts', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūras apraksts', 6.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūras apraksts', 7.
  • Konspekts 'Reklāmas aģentūras apraksts', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Darbinieku pienākumu sadalījums

Direktors: pats svarīgākais cilvēks visā aģentūrā, ir kompetents pilnīgi visos jautājumos, viņu mēdz saukt arī par īpašnieku vai valdes priekšsēdētāju, nodarbojas ar personāla atlasi, kontrolē procesus aģentūrā, izskata visas līgumsaistības, nodarbojas ar formālo aģentūras pusi.
Projektu vadītājs: nodarbojas ar organizatoriskajiem jautājumiem, atbild par visiem veicamajiem pasākumiem un norisēm, sniedz norādes. Atbild par projekta iznākumu.
Sekretārs - referents: nodarbojas ar pasūtījumu pieņemšanu un strādā kā tiešā kontaktpersona starp klientu un aģentūru.
Pārdošanas menedžeris: nodarbojas ar jaunu klientu piesaistīšana; piedāvājumu gatavošana klientiem; nepieciešamo pasūtījumu sagatavošana; mārketinga jaunāko tendenču pārzināšana.
Kreators: nodarbojas ar materiālu apkopošanu, strādā ar likumiem, plāno stratēģijas un taktikas, izgudro reklāmas vai reklāmas kampaņas.
Dizaineris: izstrādā un sagatavo nepieciešamos reklāmas materiālus, zīmē un izstrādā reklāmu dizainus.
Grāmatvede: pilda grāmatvedes, lietvedes pienākumus, veido bilanci, kā arī visus nepieciešamos rēķinus, kuri nepieciešami aģentūrai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants