Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga pētījums', 1.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums', 2.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums', 3.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums', 4.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums', 5.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums', 6.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums', 7.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums', 8.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums', 9.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
  PĒTĪJUMA APRAKSTS    3
  PĒTĪJUMA APSTRĀDE    4
  SECINĀJUMI    8
  Priekšlikumi    10
  LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumi ir sistemātiska datu vākšana, analīze un rezultātu apkopošana par dažādām mārketinga jomām. Tie sniedz informāciju pētniekiem par tirgiem, patērētājiem, konkurentiem, par visu ārējo mārketinga vidi[1]. Uz mārketinga pētījumiem pamatojas mārketinga darbības plānošana, vadošo lēmumu pieņemšana visās jomās. Mārketinga pētījumos tiek izdalīti sekojoši objekti: ārējā uzņēmuma vide, tirgus, patērētāji, konkurenti.
Mārketinga pētījumu process sastāv no šādiem posmiem:
1.Pētījumu objektu mērķu noteikšana.
2.Pētījumu plāna izstrāde.
3.Informācijas vākšana.
4.Informācijas apstrāde un analīze.
5.Pārskatu sagatavošana par pētījumu rezultātiem [2].
Mārketinga pētījumu gaitā iegūst un izmanto primāros (anketas, novērojumi, tirgus eksperimenti) un sekundāros (dažādu uzņēmumu atskaites dokumenti, pārrunas un intervijas, finansu atskaites, komandējuma atskaites, prese, izstādes u.c.) mārketinga pētījumu datus [1].…

Autora komentārsAtvērt
Atlants