Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 1.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 2.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 3.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 4.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 5.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 6.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 7.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 8.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 9.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 10.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 11.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 12.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 13.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 14.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 15.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 16.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 17.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 18.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 19.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 20.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 21.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 22.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 23.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 24.
  • Referāts 'Interneta reklāmas īpatnības un formas', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Interneta raksturojums un resursi    3
2.  Reklāmas Internetā būtība, priekšrocības un trūkumi    6
3.  Reklāmas izplatīšanas formas Interneta resursos    9
3.1.  Banneris    9
3.2.  Mājas lapa kā reklāmas instruments    10
3.3.  Reklāma meklētājprogrammās    12
4.  Reklāmas ziņojuma satura veidošanas īpatnības    15
5.  Reklāmas Internetā apmaksas sistēmas    18
6.  Reklāmas Internetā efektivitātes vērtēšana un pētīšana    20
  Secinājumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
  1.pielikums    26
Darba fragmentsAizvērt

Runājot par Internetu kā mūsu ikdienas sastāvdaļu ir jāpievēro, ka tas rada cilvēkos divējādu attieksmi. Jaunākās paaudzes cilvēkiem Internets ir viņu ikdiena, kur tiek meklēta informācija mācībām, on-line spēles, forumi, čati, informācija par dažādiem interesējošiem uzņēmumiem, pakalpojumiem. Tā ir vieta, kur tiek meklētas un atrastas otrās pusītes, domubiedri, jauni draugi utt. No otras puses, cilvēki, kas ir nav pazīstami ar jaunākajām tehnoloģijām – neizprot Interneta nozīmību un uzskata to par pilnīgi bezjēdzīgu un nevajadzīgu lietu.
21. gadsimtā sakumā arvien aktuālāka kļūst moderno informācijas tehnoloģiju attīstība, tādējādi arvien lielāka nozīme tiek piešķirta Internetam, kurš pēdējo 20 gadu laikā ir kļuvis ļoti populārs pasaules iedzīvotāju vidū.
Internets ir publiski pieejama vispasaules savstarpēji saslēgtu datortīklu sistēma, kas pārsūta datus ar pakešu komutācijas palīdzību, izmantojot standartizētu Intertīkla protokolu (IP) un daudzus citus protokolus. Tas ir veidots no tūkstošiem mazāku komerciālu, akadēmisku un valdību tīklu. Tas ietver dažādu informāciju un servisus, tādus, kā elektroniskais pasts, tiešsaistes tērzēšana un cieši saistītās tīmekļa lappuses un citus Globālā tīmekļa dokumentus.(25)
Internetu bieži vien uzskata par visātrāk attīstošo reklāmas līdzekli pasaulē un tā popularitāte pieaug ātros tempos. Tādējādi nav grūti iedomāties, kāpēc datori, kuri ir pieslēgti Internetam, var kalpot kā peļņas avots katram, kuram ir ko piedāvāt patērētājiem. Ir tikai viens jautājums, kā vislabāk „uzrunāt” tos.
Internets satur dažādus resursus, kurus apmeklē lietotāji un kuri piedāvā on-line reklāmas pakalpojumus.
Interneta resursi – tie ir Interneta lietotāju vajadzību apmierināšanas veidi, kuros tiek piedāvāts plašs informācijas klāsts, dažādi elektroniskie pakalpojumi un iespējas veikt darījumus ar produktiem un finanšu instrumentiem.(2, 191)
Pateicoties Interneta resursu strauji pieaugošajai popularitātei, arvien vairāk uzņēmēju, īpaši krīzes apstākļos, izmanto Internetu savu produktu vai pakalpojumu reklamēšanai, jo reklāma Internetā nav tik dārga kā televīzijas reklāma.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants