Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma "N" finanšu analīze', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  UZŅĒMUMA FINANŠU PĀRSKATI    4
  LIKVIDITĀTES RĀDĪTĀJI    6
  RENTABILITĀTES RĀDĪTĀJI    7
  FINANSĒŠANAS UN MAKSĀTSPĒJAS RĀDĪTĀJI    9
  UZŅĒMUMA LĪDZEKĻU APRITES RĀDĪTĀJI    11
  SECINĀJUMI    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    14
  PIELIKUMS NR. 1    15
  PIELIKUMS NR. 2    16
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
1. Uzņēmuma bilance, tas ir uzticamības garants. Gan lai saņemtu bankā kredītu, gan lai iegūtu uzticamu klientu ir svarīgi prast lasīt un analizēt bilanci. Šī uzņēmuma “N” bilance tika analizēta izmantojot, salīdzināšanu ar iepriekšējiem periodiem. Analizējot pēc šī paņēmiena var spriest vai rādītāji ir uzlabojušies vai pasliktinājušies. Tāpat šāda salīdzināšana ir derīga, prognozējot attīstības tendences. Bet tā kā attīstības tempi laikā gaitā var būt mainīgi, jāprognozē piesardzīgi.
2. Aktivitātes rādītāji rāda to, cik intensīvi uzņēmums izmanto savus aktīvus, lai saražotu produkciju pārdošanai. Šie rādītāji dod iespēju spriest par to, vai ieguldījumi uzņēmuma aktīvos nav par lielu vai par mazu. Ja ieguldījumi ir par lielu, tad var būt, ka līdzekļi ir iesaistīti tādos aktīvos, kurus būtu lietderīgāk izmantot citiem mērķiem. Bet ja ieguldījumu ir par maz, tad uzņēmums var izrādīties nespējīgs pietiekamā līmenī apkalpot pircējus, vai arī ražot produkciju. Var būt, ka uzņēmums gūst labumu no krājumu palielināšanās, jo efektīvāka klientu apkalpošana var izrādīties svarīgāka nekā naudas vai vērtspapīru atlikumu palielināšana. Krājumu un pircēju aprites koeficienti rāda ātrumu, ar kādu tie pārvēršas skaidras naudas formā, tas savukārt ietekmē uzņēmuma finansiālo stabilitāti un maksātspēju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants