Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 1.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 2.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 3.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 4.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 5.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 6.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 7.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 8.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 9.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 10.
  • Referāts 'Vadītāja darbības analīze', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Vadītāja funkcijas un loma    4
  Kas ir vadītājs?    4
  Uzņēmuma īss raksturojums    4
  Vadītāja varas būtība un varas veidi    5
  Vadītāja autoritāte    6
  Vadītāja loma    8
  Darbinieku motivācija    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Viena no uzņēmuma centrālajām personām ir vadītājs. Viņš ir tas uz ko balstās viss uzņēmums. No viņa darba ir atkarīgs ne tikai viņa liktenis, bet arī visa pārējā viņa uzņēmumā strādājošā personāla likteņi.
Efektīvu komandu veido darbinieki, kuri spēj savstarpēji sadarboties , un talantīgs vadītājs
Mūsdienās pastāv konkurence ne tikai starp uzņēmumiem preču un pakalpojumu pārdošanas ziņā, bet arī pastāv konkurence kvalitatīvāka darbaspēka iegūšanā. Tāpēc vadītājam aizvien vairāk jāpievēršas savu darbinieku motivēšanai strādāt attiecīgajā uzņēmumā un nepāriet uz citu uzņēmumu.
Iespējams, ka tādu nav daudz, bet ir cilvēki, kuri strādās jebkādos apstākļos par visaugstāk iespējamo samaksu .Tāds ir arī viens no vadītāja rīcības veidiem, kā noturēt labu darbinieku savā uzņēmumā- paaugstinot algas vai prēmējot. Jo , ja darba apstākļi ir ļoti labi, darbiniekam nebūs nekāda motivācija strādāt kādā citā uzņēmumā to pašu darbu par zemāku algu.
Ikviens darbinieks vēlas strādāt uzņēmumā ar karjeras izaugsmes spējām, tieši tāpēc vadītājs dara visu iespējamo, lai spētu nodrošināt šo iespēju saviem darbiniekiem. Ja darbinieks apzinās, ka viņam būs iespēja „kāpt pa karjeras kāpnēm”, tas uzreiz motivē strādāt vairāk un kvalitatīvāk.
Vadītājam ir jāpārzina daudzas lietas, bez kurām nav iespējams vadīt uzņēmumu.…

Atlants