Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa diagnostika', 1.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa diagnostika', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Alternatīvu izvērtēšana pēc pirkuma. Lielākoties patērētāji sadalījās divās grupās – apmierināti un neapmierināti par preci. Tā kā inovatīvā Iqos ierīce ātri kļuva atpazīstama Latvijas tirgū, patērētāji bija ieinteresēti izmēģināt kaut ko jaunu un neparastu, lielākoties tie bija apmierināti. Patērētāju apmierinātību ietekmēja arī blakus esošie faktori, tādi kā speciālas Iqos lietotāju ērtības (tualete festivālā, bārs, dīvāni, sildlampas, pledi u.c.), individuāla pieeja klientam, iespēja izvēlēties dizainu, garantija. Savukārt, bija arī lietas, kas izraisīja neapmierinātību, jo ierīce ir regulāri jālādē, “Heets” kvalitāte pasliktinājās, viegli lūzt, augstumā salst. Kā arī bija patērētāji, kuriem šī ierīce izraisīja vilšanos, jo negāja pie sirds lietošanas prasība – lādēšana, tīrīšana.
Mārketinga pasākumi, kas ietekmēja šo posmu – iespēja izmēģināt Iqos ierīci uz 1 nedēļu, lai patērētājs izvērtē vai vēlas veikt šādu pirkumu.
Atbrīvošanās no produkta. No produkta ir iespējams atbrīvoties, pārdodot vai nododot to kādam draugam, paziņai, kolēģim utt., ja ierīce ir palīdzējusi atmest smēķēšanu. Iqos ierīci ir iespējams nolikt ‘malā’, ja tās lietošana vairs nav aktuāla un liela priekšrocība ir tāda, ka var to atsākt lietot, kad nepieciešams, proti, nav jāiegādājas jauna ierīce.

Autora komentārsAtvērt
Atlants