Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pedagoģiskā procesa būtības skaidrojums', 1.
  • Referāts 'Pedagoģiskā procesa būtības skaidrojums', 2.
  • Referāts 'Pedagoģiskā procesa būtības skaidrojums', 3.
  • Referāts 'Pedagoģiskā procesa būtības skaidrojums', 4.
  • Referāts 'Pedagoģiskā procesa būtības skaidrojums', 5.
  • Referāts 'Pedagoģiskā procesa būtības skaidrojums', 6.
  • Referāts 'Pedagoģiskā procesa būtības skaidrojums', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Bērna attīstība un audzināšana kā prioritārais ģimenes un sabiedrības uzdevums rosina pievērsties pirmsskolas pedagoģiskā procesa būtības izpratnei (2).
E. Černova uzskata, ka „pedagoģija ir dinamiska sistēma, kuras gaitā tiek risināti audzēkņu izglītošanas, audzināšanas un vispārīgās attīstības uzdevumi (2, 17.lpp.).
Pedagoģija ir zinātne par audzināšanu. Vārds „paidagoģija” radies no grieķu paidagogos, kas nozīmē – bērna vadītājs. (1, 27.lpp.)
Latviešu valodas vārdnīcā lasāms jēdziena „pedagoģija” skaidrojums:
„Zinātne par jaunās paaudzes mācīšanu un audzināšanu; attiecīgais praktiskais darbs” (5, 604.lpp.).
Svešvārdu vārdnīcā to definē šādi:
„Zinātne par audzināšanu, mācīšanu, izglītību; attiecīgais mācību priekšmets. Mācīšana, audzināšana” (9, 73.lpp.).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants