Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma, adaptācija, standartizācija', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma, adaptācija, standartizācija', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma, adaptācija, standartizācija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Adaptācija. Reklāmas ziņojuma pielāgošana atšķirīgiem lokāliem tirgiem. Tā ir vienas pamat reklāmas, kurā tiek veiktas izmaiņas vienā vai vairākos ziņojuma elementos, izmantošana starptautiskiem tirgiem – var mainīt tekstus, attēlus.
Adaptācijas ierobežojošie faktori:
Kultūras atšķirības- tā ir attieksme un uzvedība, kas ir raksturīga kādai konkrētai cilvēku grupai vai sabiedrībai, nācijai, etniskai vai reģionālai grupai nācijas robežās vai ārpus tās. Galvenās atšķirības ir atšķirības ir tautu ētikas, morāles, uztveres normas;
Ekonomiskās atšķirības – industriālo valstu atšķirības salīdzinot ar trešās pasaules valstīm, tehnoloģiju un tirgus attīstības atšķirības var ietekmēt ziņojuma izveides kvalitāti , gan komunikācijas kanāla izvēli;
Konkurences atšķirības – pastāv krasa konkurences atšķirība dažādās valstīs , to daudzums un izmatotās stratēģijas;
Likumdošana – regulē reklāmas izgatavošanu un izvietošanu starptautiskās reklāmas izgatavošanas valstī var atšķiries no likuma valstī, kurā šo reklāmu adaptē. Tāpēc, lai reklāmas materiāls būtu likumīgs, valstij, kas ir atbildīga par starptautiskās reklāmas izveidi, ir jābūt informētai par tiesiskajiem aspektiem katrā valstī kur tā vēlas reklamēt sevi;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants