Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kultūras tūrisms Eiropā, tā pieprasījums un piedāvājums', 1.
  • Konspekts 'Kultūras tūrisms Eiropā, tā pieprasījums un piedāvājums', 2.
  • Konspekts 'Kultūras tūrisms Eiropā, tā pieprasījums un piedāvājums', 3.
  • Konspekts 'Kultūras tūrisms Eiropā, tā pieprasījums un piedāvājums', 4.
  • Konspekts 'Kultūras tūrisms Eiropā, tā pieprasījums un piedāvājums', 5.
  • Konspekts 'Kultūras tūrisms Eiropā, tā pieprasījums un piedāvājums', 6.
  • Konspekts 'Kultūras tūrisms Eiropā, tā pieprasījums un piedāvājums', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Piedāvājums
Eiropa visā pasaulē pazīstama ar savu augsto līmeni mākslā un kultūrā- Roma, Venēcija, Parīze, Londona. Neskaitāmie muzeji, operas, teātri un līdzīgi tūrisma centri tūristiem ir interesanti, bet to pieprasījums palēnām piesātinās, tāpēc Eiropas tūrisma uzņēmumiem vajadzētu steidzami piedomāt pie savu produktu pilnveides un piedāvāt mūsdienīgāku piedāvājumu, jo mainoties sabiedrībai, mainās tās pieprasījums (Gomez, 2015).

Secinājumi
1. Kultūras tūrisms ir ļoti pieprasīts tūrisma veids, kas sastāda vairāk kā trešo daļu no visa Eiropas tūrisma jomas.
2. Kultūras tūrisms ir plašs, tāpēc kultūras tūristi ir ļoti dažādi.
3. Tūrisma produktiem jābūt daudzveidīgiem un interesantiem, lai tūristi aizmirstu par ikdienas rutīnu.
4. Veidojot tūrisma piedāvājuma produktu, jāizvērtē katra tūrista vēlmes, vajadzības un iespējas.
5. Veidojot tūrisma produktu, nepieciešams izmantot stratēģiju.
6. Mūsdienās Eiropas kultūras tūrisma piedāvājums jāveido modernāks.

Atlants