Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 1.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 2.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 3.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 4.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 5.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 6.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 7.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 8.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 9.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 10.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 11.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 12.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 13.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 14.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 15.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 16.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 17.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 18.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 19.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 20.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 21.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 22.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 23.
  • Referāts 'Lasītprasmes pilnveide sākumskolā', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Lasītprasmes teorētiskais pamatojums    5
2.  Lasītprasmes veicināšanas iespējas 2. klasē mācību stundās    12
2.1.  Jaunākā skolas vecuma bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    12
2.2.  Mācīšanās metodes un paņēmieni lasītprasmju pilnveidei    14
  Secinājumi    20
  Literatūras un citu avotu saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izpētot un apkopojot pieejamo literatūru par skolēnu lasītprasmi un teksta izpratni 2. klasē, secināms, ka:
1. lasītprasmes veidošanās pamati tiek apgūti jau agrīnā vecumā kopā ar vecākiem, šķirstot grāmatas, lasot priekšā, pārrunājot izlasīto, un sākumskolas jaunākajā posmā tiek aktivizēta lasīšanas pieredze kopā ar vienaudžiem un tiek izveidotas lasīšanas pamatprasmes un attieksme pret lasīšanu kā tādu.
2. Lai noturētu jaunāko klašu skolēnu uzmanību, izmantojami dažādi mācību līdzekļi, metodes, uzdevumi, jo tikai ap desmit gadu vecumu parādās uzmanības noturīgums, pārslēgšanās un atkal koncentrēšanās.
3. Laba lasītprasme veidojas vairākos posmos un lasītapmācības metodiku veido pieci lasīšanas procesa komponenti: fonemātiskā dzirde, fonika, lasīšanas temps, vārdu krājums un teksta izpratne un būtiska ir katra no tām. Skolēnu lasītprasmes kvalitātes raksturojošie rādītāji ir pareizība, izpratne, ātrums un izteiksmīgums.
4. Lai skolēnam būtu motivācija lasīt, ir būtiska tekstu izvēle un metodika, jo lasāmais materiāls veic materiāla funkciju – tiek attīstīta skolēnu lasīšanas tehniku, taču pakāpeniski lasāmajam materiālam tiek pildīta izziņas funkcija, vērtīborientācijas funkcija, pašapliecināšanās funkcija un emocionālā funkcija.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants