Vērtējums:
Publicēts: 11.07.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 1.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 2.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 3.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 4.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 5.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 6.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 7.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 8.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 9.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 10.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 11.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 12.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 13.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 14.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 15.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 16.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 17.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 18.
  • Referāts 'Patērētāju interešu un tiesību aizstāvēšana', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Valdība un patērētājs    5
2.  Patērētāju tiesību aizsardzība    6
2.1.  Patērētāju tiesību aizsardzības sabiedriskās organizācijas    10
2.2.  Prasījuma pieteikuma iesniegšana    11
2.3.  Izvirzāmās prasības pakalpojumu sniedzējam    12
2.4.  Izvirzāmās prasības pārdevējam    16
2.5.  Zaudējuma atlīdzība un līgumsoda samaksa    17
  Secinājumi    18
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

Patērētājs- fiziskā vai juridiskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties preci vai izmantot pakalpojumu nolūkam, kurš nav tieši saistīts ar tās uzņēmējdarbību.
Ražotājs- fiziskā vai juridiskā persona, kas izgatavo vai atjauno preci pārdošanai vai uzrāda sevi kā ražotāju, norādot (marķējot) uz preces vai tās iesaiņojuma vai preces tehniskajā pasē savu nosaukumu (firmu), vārdu, uzvārdu un preču zīmi vai citu atšķirības zīmi.
Pakalpojuma sniedzējs- fiziskā vai juridiskā persona, kas sniedz pakalpojumu patērētājam.tu (firmu), v atjauno preci p
Pārdevējs- fiziskā vai juridiskā persona, kas uzņēmējdarbības veidā piedāvā vai pārdod preci patērētājam, kā arī persona, kas darbojas pārdevēja vārdā vai viņa uzdevumā [1,1].
Ražotāja vai pārdevēja pienākums ir nodrošināt preces vai pakalpojuma pienācīgu kvalitāti, t.i., nodrošināt, lai precei, pakalpojumam vai tā rezultātā izgatavotai lietai nebūtu defektu, lai preci vai pakalpojumu varētu izmantot paredzētajam nolūkam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants