Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 1.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 2.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 3.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 4.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 5.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 6.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 7.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 8.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 9.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 10.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 11.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 12.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 13.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 14.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 15.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 16.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 17.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 18.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 19.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 20.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 21.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 22.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 23.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 24.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 25.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 26.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 27.
  • Prezentācija 'Mācīšanās stils - domātājs', 28.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Zināšanu apguves veidi, kuriem dodam priekšroku, katram ir atšķirīgi.
Jo dažādākos veidos uztveram informāciju, jo labāki būs rezultāti.
Optimālā mācīšanās rodas tad, kad cilvēkiem ir iespēja rīkoties.
Mācīšanās stils ir pieejas un paņēmieni, kurus cilvēki izmanto mācīšanās procesā.

SECINĀJUMI
5. Domātājs ir cilvēks, kuram piemīt dziļas oriģinālas domāšanas spējas, kurš apskata problēmas vai situācijas no dažādiem skatapunktiem.
6. Domātājam patīk analizēt savu personīgo pieredzi un pagātnes notikumus. Pirms izteikt savu viedokli, domātājs parasti uzklausa citus. Domātāju trūkums ir tajā, ka aktīvajā diskusijā vai strīdā, viņi paliek malā nepiedaloties diskusijā.

PRIEKŠLIKUMI
Lai mācību process notiktu veiksmīgi, pasniedzējam ir jāatrod individuāla pieeja katram apmācāmajam, atkarībā no apmācāmā mācīšanās stila.
Apmācāmajam attīstīt arī citus mācīšanās stilus, kas sekmēs efektīvāku mācīšanos un paplašinātas domāšanas iespējas.
Kad cilvēki strādā grupā, lai uzlabotu darbplūsmu, jāņem vērā mācību stilu atšķirība.

Autora komentārsAtvērt
Atlants