Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Limitēts (ierobežots) pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēm', 1.
  • Konspekts 'Limitēts (ierobežots) pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēm', 2.
  • Konspekts 'Limitēts (ierobežots) pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēm', 3.
  • Konspekts 'Limitēts (ierobežots) pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēm', 4.
  • Konspekts 'Limitēts (ierobežots) pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēm', 5.
Darba fragmentsAizvērt

„Reklāma ir īpatnēja parādība mūsu laikmetā. Ja kāds gribētu izteikt vienā vārdā galvenos vilcienos tagadējās sabiedrības tieksmes, tad labāku vārdu nevar atrast kā reklamēšana,” tā pagājušā gadsimta trīsdesmitajos gados ir izteicies latviešu reklāmas psihologs Rūdolfs Pētersons. [1., 7]
Reklāma ir viens no senākajiem mārketinga pasākumiem, kuru izmanto firmas Latvijas tirgū. Tā tiek izmantota, lai paaugstinātu patērētāju ieinteresētību un personisko iesaistīšanos informācijas apstrādē, kā arī pirkšanas lēmuma procesā. Šo iemeslu dēļ šī darba saturs ir veltīts reklāmai un tam kā tā ietekmē patērētāju uzvedību lēmumu pieņemšanas procesā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants