Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 1.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 2.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 3.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 4.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 5.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 6.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 7.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 8.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 9.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 10.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 11.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 12.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 13.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 14.
  • Referāts 'Mākslinieciskā audzināšana', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Jēdziens    1
  Ko palīdz māksla    2
  Ko veicina    5
  Mērķis    6
  Formas    7
  Bērnu darbi pirmsskolā (Spānija)    8
  Sākumsskolā    9
  Mūsu bērnu darbi kādā Rīgas dārziņā    10
  Atsauces    12
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis
sekmēt bērna aktīvu iesaistīšanos mācību priekšmeta satura apguvē, Šim nolūkam tiek paredzēti gan grupā, gan individuāli un pārī veicami uzdevumi.
Mēģināt likt iemīlēt mākslu – zīmēšanu, mūziku, utt.
Sekmēt bērna koncentrācijas spējas piemēram, krāsojot ievērot noteiktu laukumu, dziedot, muzicējot ievērot konkrētu melodiju un ritmu.
Likt bērnam atpazīt krāsas, liekot konkrēto dzīvnieku, kopa lapu, zāli, utt krāsot tieši šajos dabas toņos, kādi tie sastopami konkrētā gadalaikā.
Attīstīt bērna sīko muskulatūru velkot taisnas līnijas.
Iepazīstināt bērnu ar to, kā izskatās taisnstūris, kvadrāts,trijstūris,parādot to priekšā un pēc tam liekot to uzzīmēt pašam.
Formas
Likt bērnam zīmēt, veidot dažādu formu zīmējumus,punktveida,ar burtiņiem, krāsotu ar guaša krāsām, zīmuļiem, pildspalvām,utt.
Likt bērnam ieklausīties,dažādu formu skaņdarbos un tos atdarināt,utt


Autora komentārsAtvērt
Atlants