Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma ieguvumi, ieviešot kvalitātes vadības sistēmu', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sistēmas sertifikācija    3
2.  Uzņēmuma ieguvumi un priekšrocības    4
4.  Kvalitātes sistēma Latvijas uzņēmumos    8
  Secinājumi    13
  Izmantotās informācijas avoti    14
  Pielikumi (Sertifikātu kopijas)    15
Darba fragmentsAizvērt

1. Sistēmas sertifikācija
Kvalitātes sistēmas sertifikācija ir brīvprātīgs process, kas pēc uzņēmuma pieprasījuma nodrošina ārējas organizācijas apstiprinājumu sistēmas ieviešanai un darbībai. Sertifikāciju veic starptautiski atzītas un akreditētas sertifikācijas iestādes, izsniedzot kvalitātes sistēmas sertifikātu. Uzņēmumi, kas ieviesuši kvalitātes sistēmas sertifikātu, sertifikāciju var izmantot kā rezultātu apliecinājumu sasniegtajiem darbības uzlabojumiem.
ISO 9001:2000 standarta sertifikāts apliecina, ka uzņēmuma kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta pēc labākās prakses standarta, un tā atbilst standarta prasībām. Ja sertifikātu ir izsniegusi neatkarīga trešās puses sertifikācijas institūcija, klienti var uzticēties, ka uzņēmumā ir izveidoti nepieciešamie procesi, lai izpildītu savstarpējās saistības.
Starptautiski atzītais ISO 9001:2000 standarts ir vispārīgs. Tas nav produktu standarts, bet sistēmu standarts, piemērojams jebkurai ražošanas vai pakalpojumu sniegšanas nozarei. To ir izstrādājusi Starptautiskā standartizācijas organizācija (ISO), un tā mērķis ir noteikt starptautiskas prasības kvalitātes vadības sistēmām.
ISO 9001:2000 ir pēdējā standarta versija, izdota 2000.gada 15.decembrī. Šajā versijā ir kombinētas ISO 9001, ISO 9002 un ISO 9003 standartu 1994.gada versijas. Ja uzņēmums šobrīd ir sertificēts saskaņā ar vienu no 1994.gada versijas standartiem, tad atbilstošā sertifikāta derīgums beidzās 2003.gada 15.decembrī. Standarti ISO 9001/2/3:1994 bija spēkā līdz 2003.gada 15.decembrim.
Jaunajā standartā liels uzsvars tiek likts uz nepārtrauktu pilnveidošanos un klientu apmierinātību. Tas attiecas uz tiem uzņēmuma procesiem, kas ietekmē kvalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants