Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Paraugs 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 1.
  • Paraugs 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 2.
  • Paraugs 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 3.
  • Paraugs 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 4.
  • Paraugs 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 5.
  • Paraugs 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 6.
  • Paraugs 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 7.
  • Paraugs 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 8.
  • Paraugs 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 9.
  • Paraugs 'Sociālā gadījuma vadīšana veselības aprūpes iestādēs', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Darba fragmentsAizvērt

1. Vēlreiz pārbaudīt klienta kartē esošo datu atbilstību patiesībai.
2. Pārbaudīt trūcīgas personas statusa izziņas derīguma termiņu:
2.1. ja beidzies derīguma termiņš, tad palūgt meitai to atjaunot;
2.2. ja kādu (objektīvu) iemeslu dēļ meita atsakās to darīt, tad sazināties ar pašvaldības, kuras teritorijā reģistrēta klienta dzīvesvieta sociālo dienestu, pagarināt izziņu.
P.S. Tas bija jāizdara uzreiz klientam iestājoties slimnīcā.
3. Lai, klients izrakstoties no slimnīcas saņemtu vajadzībām atbilstošus pakalpojumus atkārtoti novērtēju klienta sociālās, psiholoģiskās un fiziskās funkcionēšanas līmeni, izprotot iemeslus un dinamiku.
4. Uzklausu klienta viedokli par viņa funkcionēšanas līmeni kopumā, klienta vajadzības un vēlmes attiecībā uz turpmākajiem pakalpojumiem izrakstoties no stacionāra.
5. Tikai saskaņojot ar klientu saruna ar ārstējošo ārstu par slimnieka veselības stāvokli un diagnozi atbilstoši Pacientu tiesību likumam, Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likumam, Latvijas sociālo darbinieku Ētikas kodeksam. Uzklausu ieteikumus par vēlamo aprūpi mājās:
5.1. ja klients nepiekrīt manai sarunai ar ārstējošo ārstu, tad neformāla saruna ar ārstējošo ārstu, izzināt viņa viedokli par klienta psiholoģiskās un fiziskās funkcionēšanas līmeni.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants