Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 1.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 2.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 3.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 4.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 5.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 6.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 7.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 8.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 9.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 10.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 11.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 12.
  • Referāts 'Kā iepazīties un veidot attiecības interpersonālajā komunikācijā', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Prasme veidot attiecības – vērtība mūsdienās    4
2.  Iepazīšanās paņēmieni    5
3.  Cilvēka izprašana, attiecību veidošana    7
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izpētot visus paņēmienus, kā dibināt ilgtspējīgas attiecības gan ar draugiem, gan ar mīļoto cilvēku un visu apkārtējo sabiedrību, personīgi jūtos daudz ko ieguvusi. Secināju, ka pateiktajam ir daudz lielāka nozīme, nekā iepriekš likās. Cilvēki ir specifiskas būtnes, kam, liekas, galvā atrodas funkcionējošs mehānisms, kas analizē katru sarunu – gan pateikto, gan to kā informācija tika pasniegta. Tagad, atceroties pāris neizdevušās komunikācijas, var secināt, ka daudz ko esmu darījusi nepareizi un radījusi nepareizu priekšstatu par sevi. Cilvēkiem mūsdienās vairāk jāmācās izprast citu uzvedība, jo tas ļoti palīdz nākamajās komunikācijas reizēs. Nevajadzētu aprobežoties arī ar uzskatu, ka, ja kāds pēc dabas ir kluss, tad ar viņu nevar izveidoties veiksmīga un interesanta komunikācija. Arī šādiem cilvēkiem ir jādod iespēja izpausties. Kad mēs pārstāsim gaidīt perfektos cilvēkus, mums citi patiks tikai dēļ tā, kādi viņi patiesībā ir.

Autora komentārsAtvērt
Atlants