Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga vides būtība', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Tehnoloģiskais progress pēdējo gadu laikā ir norisinājies ļoti strauji un ir ietekmējis gandrīz visas mūsu dzīves jomas. Ir radušās pilnīgi jaunas nozares. Visticamāk, ka tehnoloģiju attīstība neapstāsies un tuvā nākotnē iepazīsim vēl daudzas jaunas tautsaimniecības nozares. Secinājums, protams, ir vienkāršs – daudzas vecās nozares izzudīs vai arī saskarsies ar pilnīgi jauniem un negaidītiem konkurentiem.
• Miniet aktuālu (2016) piemēru ārējās vides faktoru (dabas apstākļi; kultūra, vēsture, sabiedrība kopumā; ekonomiskā vide; politiskā un likumdošanas vide) ietekmei uz produkta/pakalpojuma virzību tirgū.
Kā aktuāls politisks, ekonomisks un sabiedrības faktors, kas ietekmē produktu virzību it bēgļu krīze. Bēgļi ietekmē valsts ekonomiku, jo dzīvo uz valsts rēķina. Attiecīgi mazāk naudas paliek valsts iedzīvotājiem, tāpēc iedzīvotāji var nepirkt tik daudz produktus kā pirms tam. Tāpat tie bēgļi, kam ir nauda var pirkt attiecīgos produktus, kas nepieciešami izdzīvošanai, palielinās patērētāju skaits. Tāpat bēgļi rada nedrošības sajūtu sabiedrībai, cilvēki var vairāk pieteikties dzīvības padrošināšanai, mājas apsargāšanai un videonovērošanai, iegādāties ieročus un citas preces, kas var viņus pasargāt. Tāpat cilvēki baidās doties uz valstīm, kurās izteikti daudz ir bēgļi un līdz ar to neceļo uz šīm valstīm, sarūk tūristu skaits.

Atlants