Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas un sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojuma atšķi', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas un sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojuma atšķi', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas un sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojuma atšķi', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas un sabiedrisko attiecību instrumentu pielietojuma atšķi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Preses relīzi veido tādu, lai žurnālists tiktu ieinteresēts uzrakstīt ziņu. Savukārt, ziņa, kura ir ietverta preses relīzē ir jābūt kvalitatīvai un nesarežģītai jeb precīza, patiesa, atspoguļo vienas puses viedokli, skaidra un tieša.
Ar dažādu kanālu palīdzību, MSA rada uzticamību sabiedrībā. Nav nepieciešami izmantot tikai un vienīgi masu medijus, bet aizniesgt nepieciešamo mērķauditoriju var arī ar konforenču, semināru, runu, festivālu u.c. palīdzību.
Ja salīdzina mārketingu un mārketinga sabiedriskās attiecības, tad varētu teikt, ka mārketings pievērš uzmanību uz pašu reklāmu un tirgu, bet MSA – aktualitāšu un ziņu pasniegšanu presei.
Mārketinga komunikācijas instrumenti tiek izmantoti vairāk kā tirgus izpētei, segmentācijai, klientu attiecībām un servisiem, izpārdošanai un reklamai. Savukārt mārketinga sabiedrisko attiecību komunikācijas instrumenti vairāk tiek izmantoti tēla izpētei, mediju stratēģijām, tiešajam pastam, attiecību mārketingam, sponsorēšanai un veicināšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants