Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Paraugs 'Kompetences sākumskolā', 1.
  • Paraugs 'Kompetences sākumskolā', 2.
  • Paraugs 'Kompetences sākumskolā', 3.
  • Paraugs 'Kompetences sākumskolā', 4.
  • Paraugs 'Kompetences sākumskolā', 5.
  • Paraugs 'Kompetences sākumskolā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Kompetences Nr.
3. un 8. kompetence apvienotas kopā
Kompetences saturs
3. kompetence – sekmēt audzēkņu radošā potenciāla attīstību.
8. kompetence – sekmēt skolēnos mācību sasniegumu pašnovērtējuma prasmes.
Klase
2. klase
Stundas fragments
Mājturība un tehnoloģijas.
Uzdevums skolēniem. Fragmenta saturs
Uzdevums skolēniem:
„Apģērbt” doto zēna vai meitenes siluetu, kurš iepriekš ir jāizgriež. Izvirzīt kritērijus, kuri jāņem vērā veicot darbu. Prezentēt savu veikumu.
Darba gaita:
Skolotāja izdala skolēniem kartona lapas, uz kurām attēloti silueti. Skolēni ar flomāsteru izgrieztajam siluetam uzzīmē seju – acis, degunu, muti. No pasūtījuma žurnāliem skolotāja piedāvā piemeklēt nepieciešamās drēbes un „apģērbt” savu siluetu. Pirms darba sākšanas skolotāja ar skolēniem izvirza kritērijus, kuri jāievēro veicot darbu. Pēc paveiktā skolēni sastājas pusaplī un pēc izvirzītajiem kritērijiem prezentē savu sagatavoto darbu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants