Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 1.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 2.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 3.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 4.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 5.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 6.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 7.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 8.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 9.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 10.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 11.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 12.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 13.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 14.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 15.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 16.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 17.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 18.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 19.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 20.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 21.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 22.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 23.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 24.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 25.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 26.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 27.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 28.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 29.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 30.
  • Referāts 'Starpkultūru izglītība', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Izglītības veidi    7
1.1.  Neformālā izglītība    7
1.2.  Formālā izglītība    8
2.  Starpkultūru izglītība    9
2.1.  Starpkultūru izglītības mērķi    9
2.2.  Starpkultūru izglītības attīstība līdz mūsdienām    9
2.3.  Multikulturālās izglītības modeļi un struktūras    10
3.  Starpkultūru komunikācija    13
3.1.  Ar starpkultūru saistīti jēdzienu izpratne    14
3.2.  Komunikācija un kultūru mijiedarbība    16
4.  Aptauja un rezultātu analīze    17
  Secinājumi    24
  Izmantotās informācijas avoti    25
  Pielikumi    26
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Starpkultūru izglītība ir lielisks veids izzināt citu tautību kultūru, gan arī iepazīt labāk savu kultūru.
2. Starpkultūru izglītība rada izpratni, ka svarīgas ir atšķirības gan starp grupām, gan to iekšienē un šo atšķirību apzināšana palīdz mums labāk izprast cilvēkus, tā palīdz uzlabot mijiedarbību starp grupām, mācot skolēniem dažādas kultūras un saskarsmes veidus ar skolēniem no citām kultūrvidēm.
3. Latvija ir daudzkultūru un daudzvalodu zeme.
4. Tēma nav aktuāla jauniešu vidū, jo tie neizprot tās nozīmi, bet ir ieinteresēti apgūt šīs tēmas nozīme, tāpēc vajadzētu veidot izpratni par to.
5. Liela daļa jauniešu atzīst, ka tiem ir radušies aizspriedumi pret cilvēku, kurš ir atšķirīgs, tas pierāda, ka mūsdienu jaunatnei ir grūti pieņemt citādo un atšķirīgo. Tie bieži spriež par cilvēku pēc kultūras īpatnībām - rases, izskata, reliģijas, balstoties uz stereotipiem un aizspriedumiem.
6. Ja jaunieši būtu atvērti un toleranti pret citādo, tie varētu veidot saliedētu, tolerantu sabiedrību, kur jaunieši sadarbotos ar jebkuru tautību pārstāvi, bez aizspriedumiem.
7. Skolās pedagoģiskā procesā skolēnus vajadzētu iepazīstināt ar starpkultūru izglītības aspektiem, veidojot „Starpkultūru dialoga dienas”, lai jaunieši varētu iegūt vajadzīgo informāciju un gūt pieredzi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants