Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 1.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 2.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 3.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 4.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 5.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 6.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 7.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 8.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 9.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 10.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 11.
  • Konspekts 'Nodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Kukaiņi', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmdiena. Iepazīšanās ar bitīti Maiju.
Otrdiena. Taurenītis Matīss ciemos pie bitītes Maijiņas.
Trešdiena. Skudriņa Rasiņa ciemos pie bitītes Maijiņas.
Ceturtdiena. Zirneklis Toms ciemos pie bitītes Maijiņas.
Piektdiena. Pārsteigums draugiem- Kukainīšiem!
Bērnu vecums- 4-5 gadi.
Mērķis. Bērna sensomotorās izziņas attīstības un pozitīva pārdzīvojuma rosināšana par savu kukaiņiem.
Uzdevumi:
Intelektuālā joma.
Sekmēt bērna izziņas darbību dažādās aktivitātēs;
Veicināt bērnu runas attīstību – stāstīt prasmi, atbildēt uz jautājumiem ar paplašinātiem teikumiem;
Paplašināt priekšstatus un zināšanas par kukaiņiem.
Sociāli emocionālā joma.
Veicināt pozitīvu attieksmi pret kukaiņiem;
Sekmēt prieku par savu darbu;
Rosināt emocionālu atsaucību pret notiekošo, vēlmi piedalīties, darboties, just līdzi, palīdzēt.
Radošā joma.
Veicināt mākslinieciskās darbības attīstību, veidojot ziedu pļavu;
Rosināt bērnus brīvi izteikt savas domas par tēmu – kukaiņi;
Veicināt reproduktīvo iztēli, attēlojot kustībās tauriņus.
Sensomotorā joma.
Bagātināt sajūtu pieredzi ar daudzveidīgiem materiāliem;
Pilnveidot prasmes aplicēt, zīmēt, šūt, krāsot;
Attīstīt prasmes attēlot savu ieceri, izmantojot dažādus materiālus (rokdarbos, tēlotājdarbībā);
Veicināt spējas ieklausīties mūzikas skaņās un ritmā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants