Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts '"Ādažu čipsi". Mārketinga plāns', 1.
  • Konspekts '"Ādažu čipsi". Mārketinga plāns', 2.
  • Konspekts '"Ādažu čipsi". Mārketinga plāns', 3.
  • Konspekts '"Ādažu čipsi". Mārketinga plāns', 4.
  • Konspekts '"Ādažu čipsi". Mārketinga plāns', 5.
  • Konspekts '"Ādažu čipsi". Mārketinga plāns', 6.
  • Konspekts '"Ādažu čipsi". Mārketinga plāns', 7.
  • Konspekts '"Ādažu čipsi". Mārketinga plāns', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Salīdzinot „Ādažu čipsu” mārketinga darbību ar konkurentiem „Lay’s” un „Estrella”, var secināt, ka vislabāk veicas „Ādažu čipsiem” un tie ir labākā pozīcijā kā konkurenti. Tomēr konkurenti atpaliek tikai nedaudz. Tuvākais konkurents ir „Estrella”, kurš arvien vairāk vēlas „Ādažu čipsus” izspiest no līdera pozīcijām sāļo uzkodu tirgū. „Estrella” ļoti seko līdzi „Ādažu čipsu” reklāmas aktivitātēm. Tikko „Ādažu čipsi” izlaiž īpašu čipsu veidu („Mājas čipsi”) pēc kāda laika arī „Estrella” piedāvā savādāku un unikālu čipsu veidu („Estrella Naturals”). Tā kā „Lay’s” ražotājs ir amerikāņu uzņēmums, tad Latvijas tirgus tam primārais, tādēļ „Lay’s” nav tik sīvs konkurents. Savukārt „Estrella” ir lietuviešu ražojums, tādēļ tam Latvijas un visas Baltijas tirgus ir vissvarīgākais. Tieši tādēļ „Estrella” ir lielākais „Ādažu čipsu” konkurents.

1. Mērķis
Uzlabot „Ādažu čipsu” kvalitāti un palielināt to pārdošanas apjomu līdz 2010. gada beigām par 25%.

Atlants