Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Globālā mārketinga pārvaldība. Lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū', 1.
  • Referāts 'Globālā mārketinga pārvaldība. Lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū', 2.
  • Referāts 'Globālā mārketinga pārvaldība. Lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū', 3.
  • Referāts 'Globālā mārketinga pārvaldība. Lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū', 4.
  • Referāts 'Globālā mārketinga pārvaldība. Lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū', 5.
  • Referāts 'Globālā mārketinga pārvaldība. Lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū', 6.
  • Referāts 'Globālā mārketinga pārvaldība. Lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Viens no uzņēmuma mārketinga menedžeru galvenajiem uzdevumiem ir atrast saražotajai produkcijai noieta tirgu. Viens no iespējām ir starptautiskais tirgus.
Galvenie faktori, kas uzņēmuma vadītājiem mudina iziet starptautiskajā tirgū ir:
Uzņēmuma produkcija iekšējā tirgū spiesta konkurēt ar ārzemju kompāniju produkciju, kas var būt labāka vai lētāka.
Daži no ārzemju tirgiem dod iespēju gūt lielāku peļņu nekā iekšējais tirgus.
Lai lietderīgāk izmantotu resursus(ekonomētu tos), nepieciešams palielināt produkcijas ražošanas apjomus, un tādējādi jāpalielina arī noieta tirgus.
Lai samazinātu risku, kompānijai jācenšas samazināt atkarība no viena tirgus.
Kompānijas klienti, kas veic saimniecisko darbību arī aiz robežām, var pieprasīt, lai tos apkalpo arī aiz robežu valstīs.

Tātad vadītājiem ir jāpieņem lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū. Tādēļ uzņēmuma vadītājiem pirms lēmuma pieņemšanas, par iziešanu starptautiskajā tirgū, ir nepieciešams novērtēt šādus iespējamos riskus:
1.Izvēlēto ārzemju patērētāju atšķirīga kultūra, nepievilcīgās produkcijas konkurētspēja.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants