Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 1.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 2.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 3.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 4.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 5.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 6.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 7.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 8.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 9.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 10.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 11.
  • Referāts 'Starptautiskie reklāmas konkursi un to attīstība Latvijā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā tiks vispārīgi aprakstīti septiņi starptautiski reklāmas konkursi, kuri, pēc autores domām, ir vieni no populārākajiem Eiropas reģionā. Tie ir Golden Hammer, Cannes Lions, Golden Drum, EPICA, Effie, Kijevas Starptautiskais Reklāmas festivāls un Maskavas Starptautiskais Reklāmas festivāls- Red Apple. Katram festivālam ir savs specifisks logo, kas arī atspoguļojas balvu veidā (skatīt pirmo attēlu). Par katru festivālu ir pastāstīts atsevišķi, ietverot tādu informāciju, kā neliela festivāla vēsture, reklāmas konkursa kategorijas, žūrija, balvas, pasākumi u.tml. informācija. Kā arī apskatīta Latvijas reklāmas speciālistu līdzdalība šajos konkursos un to sasniegumi pēdējo gadu laikā.
Informācijas avotu analīze balstās tikai uz interneta resursiem, analizējot informāciju no festivālu oficiālajām mājas lapām, kā arī dažādiem ziņu portāliem.
Golden Hammer
Lielāko Latvijas reklāmas un mārketinga pasākumu vidū atpazīstamības ziņā absolūts līderis ir reklāmas festivāls Golden Hammer. Par to liecina mārketinga pētījumu kompānijas FACTUM šā gada pavasarī veiktais pētījums, aptaujājot 200 lielāko uzņēmumu augstākā un vidējā vadības līmeņa pārstāvjus.1
Starptautiskais Baltijas jūras reklāmas festivāls “Golden Hammer” tiek rīkots kopš 1994. gada, taču internacionāls tas kļuva 1999. gadā. Festivālu organizē Latvijas Reklāmas asociācija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants