Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 1.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 2.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 3.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 4.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 5.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 6.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 7.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 8.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 9.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 10.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 11.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 12.
  • Referāts 'Apkalpošanas sfēra', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Esmu izvēlējies apkalpošanas sfēru kā nozares tēmu savam darbam. Tieši šai sfērai tiek pievērsta vislielākā uzmanība, jo šī nozare ieņem vadošo lomu uzņēmējdarbībā. Vairāk, protams, tiks pievērsta uzmanība tieši bāriem un krogiem un to darbībai šajā nozarē.
Šajā darbā lielākā nozīme tiks piešķirta paša bāra veiksmīgai attīstībai, cenu politikai un veiksmīgam interjeram, lai piesaistītu pēc iespējas lielāku klientu loku.
Galvenie paņēmieni būs pēc iespējas lielāka bāru un krogu apzināšana ar mērķi noskaidrot, kādā veidā katra iestāde mēģina pievērst uzmanību potenciālajam klientam, lai tas izmantotu tieši attiecīgā bāra vai kroga pakalpojumus.
Galvenie avoti būs LR Centrālās statistikas pārvaldes un Banku augstskolas bibliotēkas, kā arī intervijas ar šīs nozares uzņēmumu vadītājiem vai apkalpojošā personāla pārstāvjiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants