Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 1.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 2.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 3.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 4.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 5.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 6.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 7.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 8.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 9.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 10.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 11.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 12.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 13.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 14.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 15.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 16.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 17.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 18.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 19.
  • Konspekts 'Vizuālās mākslas konspekti 2.klasei', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Par plānota mērķa sasniegšanu liecina izvirzīto uzdevumu praktiska veikšana, skolēnu radošo prasmju izpausme, veidojot ēnu teātri, vērojot, veidojot, zīmējot savu “ēnu pilsētu”. Skolēni piedāvā dažādus tēlus, eksperimentē gan ar savu roku, gan dažādu priekšmetu ēnām, tos apvienojot. Skatoties prezentāciju ar līdzīgiem “ēnu mākslas darbiem”, skolēni analīze, salīdzinā, kas izveidotajai “ēnu pilsētai” ir kopīgs un kas ir atšķirīgs ar piedāvātajiem attēliem, izdara secinājumus.
Par skolēnu motivētību uzdevumu veikšanai liecina skolēnu piedāvātie varianti savai ēnu pilsētai. Visu skolēnu aktīva iesaiste. Savu variantu piedāvāšana – radošums. Pārsteigums par skolēnu veidotās un prezentācijā vērojamās “ēnu mākslas” līdzību.
Par izmantoto pedagoģisko līdzekļu efektivitāti liecina nemanāmā pāreja no vienas nodarbības uz otru.
Skolēna pašvērtējuma prasmes tika sekmētas veicot sava darba prezentāciju, balstoties uz iepriekš izvirzītiem kritērijiem, analizējot savu veikumu, atklājot savus panākumus un neveiksmes, stāstot par vizuālās mākslas tehnikas un līdzekļu izmantošanu.
Skolēna pašnovērtējuma prasmes tika sekmētas nodarbības beigu daļā, mutiski pabeidzot iesāktos teikumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants