Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 1.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 2.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 3.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 4.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 5.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 6.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 7.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 8.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 9.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 10.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 11.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 12.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 13.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 14.
  • Referāts 'Pieteikums Latvijas kvalitātes balvai', 15.
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
XXX sniedz iespēju apgūt izglītību skolēniem ar uzvedības traucējumiem un skolēniem, kuri nespēj psiholoģisku, vai kāda cita iemesla dēļ iejusties pilsētas lielajās skolās un piepildītajās klasēs.
Skola atrodas ļoti skaistā infrastruktūrā un ir iespēja attīstīt tās apkārtni iesaistoties piedāvātajos projektos.
XXX ir orientēta uz attīstību un skolas mājīgo atmosfēru, ik gadu piesaista jaunus skolēnus, kas vēlas apgūt izglītību šai skolā.
XXX lepojas ar sasniegtajiem mērķiem un skolēnu rezultātiem olimpiādēs, bet mazā skolēnu skaita dēļ ir apgrūtināta iespēja piesaistīt papildus speciālistus-psihologu, sociālo pedagogu un medicīnas māsu.
Visi darbinieki ir atbildīgi un veic darba plānošanu ikdienā, kas apgrūtina tiešos pienākumus un skolai ir nepieciešams mācību pārzinis, atbalsta personāls darbiniekiem un darba grupas izveide, lai ikdienas pienākumi katram būtu strukturēti un konkretizēti, un ikdienas darbs būtu koordinēts.
Vadības pilnīga paļāvība uz darbiniekiem ir sava veida atbildības pārnešana uz darbiniekiem, kas nereti rada pretēju efektu- haosu un procesa neefektivitāti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants