Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga plāns klubam', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns klubam', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns klubam', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns klubam', 4.
Darba fragmentsAizvērt


1. Tirgus situācijas analīze.
Vecrīgā jau šobrīd ir diezgan daudz dažādu restorānu un klubu, taču pēc savas būtības tie ir ļoti līdzīgi un ir daļa iedzīvotāju, kurus neuzrunā neviens vai tikai kāds no šiem klubiem. Pie tam, publika, kas atpūšas klubos vienmēr priecājas par ko jaunu un atšķirīgu. Kluba mērķis ir gan piesaistīt klientus no jau esošo klubu apmeklētājiem, gan arī tos, kuri esošos klubus neapmeklē, jo nav atraduši „savējo”.
SWOT/SVID analīze – uzņēmuma stipro un vājo pušu noteikšana, un tirgus iespēju un draudu noteikšana.

Cenu politika - tiek noteiktas vidēji zemas cenas, lai nodrošinātu uzņēmuma izdzīvošanu, apmeklētāju „pārvilināšanu” no dārgākiem konkurentiem un nelielu peļņu uzņēmuma attīstībai.
Tiek izmantota cenu veidošanas metode – „proporcionālās cenas”, pēc kuras cenu nosaka, pamatojoties galvenokārt uz konkurentu cenām, mazāk ņemot vērā ražošanas izmaksas un patēriņīpašību vērtējumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants