Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas aģentūra "Leo Burnett Riga"', 1.
  • Referāts 'Reklāmas aģentūra "Leo Burnett Riga"', 2.
  • Referāts 'Reklāmas aģentūra "Leo Burnett Riga"', 3.
  • Referāts 'Reklāmas aģentūra "Leo Burnett Riga"', 4.
  • Referāts 'Reklāmas aģentūra "Leo Burnett Riga"', 5.
  • Referāts 'Reklāmas aģentūra "Leo Burnett Riga"', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā radošo aģentūru vidū visaugstākais reitings ir “DDB Latvija”, “Domino”, “Leo Burnett Rīga”, “MacCann-Erickson Rīga” un “Saatchi&Saatchi”, liecina Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) un uzņēmuma “Data Serviss” mediju un radošo aģentūru reputācijas pētījums. Radošo aģentūru klientiem svarīgākās īpašības attiecināmas uz projektu realizāciju - darba organizētība, operativitāte un atbildīga attieksme pret darbu. Pēc šīm klientiem svarīgākajām īpašībām vērtētas ir arī mazākas aģentūras. Radošo aģentūru klientiem svarīgākajām trim īpašībām vislabāk atbilst aģentūras “Alfa Centrs”, “Inorek & Grey”, “Leo Burnett Rīga”, “Santa” un “Saatchi&Saatchi”9.
Tas nozīmē, ka arī Latvijā šī reklāmas aģentūra ir vien no prestižākajām.
Uzņēmumam ir savas vērtības pec kuriem tas vadās un tas palīdz gūt panākumus:
1. Godprātīgums. Kas rīkojas negodīgi, piekrīt arī negodīgumam pret pašu. Kas mērķi stāda augstāk par cilvēkiem, paliek vientulībā un mērķi nesasniedz. Mums veicas, ka cilvēcība ir tik izdevīgs ieguldījums. Jo mēs nespējam rīkoties savādāk.
2. Zinātkāre. Šī sekunde gandrīz neatšķiras no nākamās sekundes. Un arī no aiznākamās. Bet kaut kas ir mainījies. Zināšanas ir tas jaunais, kas rodas ap mums katru sekundi, stundu un dienu. Tikai jāprot tas ieraudzīt. Ar katru dienu mēs zinām vairāk.
3. Mērķtiecība. Ātri nokļūt vajadzīgajā vietā, braucot pa šoseju. Doties tālā ceļojumā kopā ar uzticamiem ceļabiedriem. Būt ceļlaužiem jaunā teritorijā. Pie dažādiem mērķiem jādodas pa dažādiem ceļiem. Ja mērķis ir zināms, mēs to sasniegsim.
4. Radošums. Pasaule ir radoša. Ja kāds tam nepiekrīt, lai uzmin, kas notiks rīt. Vienīgā iespēja nedzīvot vakardienā ir būt ātrākam nekā notikumi ap mums. Idejas ir mūsu adrenalīns.10
Šīs visas vērtības ir atbilstošas veiksmīgai reklāmas aģentūrai kāda ir Leo Burnett, kas pieradījusi sevi visā plašajā pasaulē un arī Latvijā- to pierāda gan daudzie apbalvojumi, gan reitingu aģentūras, gan reputācija ko nes šis senais zīmols - Leo Burnett.

Autora komentārsAtvērt
Atlants