• Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze

     

    Referāts11 Vadība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 1.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 2.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 3.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 4.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 5.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 6.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 7.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 8.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 9.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 10.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 11.
  • Referāts 'Igaunijas, Lielbritānijas un Kanādas valdības komunikācijas vadlīniju analīze', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Kā jau arī darbā tika secināts nepietiek tikai ar pamatnostādņu izstrādāšanu ir nepieciešams tās ieviest arī dzīvē, kā labs piemērs valdības komunikācijas pamatnostādņu sagatavošanā ir Igaunijas valdības pamatnostādnes, kas ir plaši aprakstītas, bet ja salīdzina ar reālo situāciju daudz sadaļas netiek pielietotas valdības komunikācijā.
Sociālie mediji sniedz iespēju nodrošināt tiešo komunikāciju ar sabiedrību, kas prasa maz finansiālos līdzekļus, apejot parastos masu medijus. Saruna starp iedzīvotāju un valdību notiek nepastarpināti. Ir iespēja uzdot jautājumu konkrētai amatpersonai un tieši no tās arī saņemt atbildi, protams, ja vien šī amatpersona ir izveidojusi savu profilu, vai arī tā komunicē izmantojot iestādes kontu. Salīdzinot valdības komunikācijas veidus sociālajos mēdijos, šo tiešās komunikācijas veidu izmantojot sociālos mēdijus analizējamās valstis neizmanto, jo ir par maz ar konta izveidošanu un papildināšanu ar preses relīzēm, ir nepieciešams sniegt atbildes uz uzdotajiem jautājumiem un piedalīties citās komunikācijās. Kā pozitīvu piemēru valdības komunikācijas pārraudzībā varu minēt Kanādas izstrādāto saiti, kurā ir apvienota valdības un ministru komunikācija, kas palīdz komunikācijas pārraudzībā un kontrolēšanā.
Regulāri un kvalitatīvi komunicējot izmantojot sociālos medijus ir vieglāk sasniegt sabiedrību un tādējādi ir iespēja atgūt sabiedrības uzticēšanos, kā arī iespēja palielināt valsts pārvaldes pieejamību un saprotamību iedzīvotājiem.
Eiropas Savienības kandidātvalstīs var vērot ļoti pozitīvu attīstību politikas veidošanas un komunikācijas jomā, tas attiecas arī uz politikas koordināciju. Pirmkārt, šo attīstību veicina iekšējais apziņas celšanas process, otrkārt, ārējo partneru sniegtie novērojumi un padomi. Šo divu veicinošo faktoru kombinācija palīdz stiprināt politikas veidošanas procesu arī attiecībā uz valdības komunikāciju valstiskā līmenī.

Autora komentārsAtvērt
Atlants