Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Motivācijas sistēmas raksturojums aģentūrā', 1.
  • Eseja 'Motivācijas sistēmas raksturojums aģentūrā', 2.
  • Eseja 'Motivācijas sistēmas raksturojums aģentūrā', 3.
  • Eseja 'Motivācijas sistēmas raksturojums aģentūrā', 4.
  • Eseja 'Motivācijas sistēmas raksturojums aģentūrā', 5.
  • Eseja 'Motivācijas sistēmas raksturojums aģentūrā', 6.
  • Eseja 'Motivācijas sistēmas raksturojums aģentūrā', 7.
  • Eseja 'Motivācijas sistēmas raksturojums aģentūrā', 8.
  • Eseja 'Motivācijas sistēmas raksturojums aģentūrā', 9.
  • Eseja 'Motivācijas sistēmas raksturojums aģentūrā', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Motivācijas sistēmas raksturojums un analīze    2
  Nobeigums    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

Vērojot savstarpējās attiecības gan darbabiedru vidū, gan starp vadītājiem un viņu padotajiem, rodas jautājums par to, kas cilvēku motivē darīt vai nedarīt vienu vai citu darbu. Nereti darba devēji sastopas ar to, ka nav iespējams atrast piemērotus darbiniekus, neņemot vērā, ka valstī ir samērā augsts bezdarba līmenis un zems iedzīvotāju finansiālais līmenis. Kāpēc gan izveidojas šāda, patiesībā, visai absurda situācija- vakances darba tirgū pastāv tikpat lielā skaitā, cik darbaspējīgo, taču nestrādājošo iedzīvotāju? Šķietami vienkāršs ir šādas problēmas risinājums - darba devēji meklē darbiniekus, un darbinieki piemērojas darba devēja prasībām, ceļ savu kvalifikāciju vai pat maina arodu. Darba devējam ir piemēroti darbinieki, savukārt, cilvēkam – darba vieta un iztikas līdzekļi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants