Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Agresija cietumā', 1.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 2.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 3.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 4.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 5.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 6.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 7.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 8.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 9.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 10.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 11.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 12.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 13.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 14.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 15.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 16.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 17.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 18.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 19.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 20.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 21.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 22.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 23.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 24.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 25.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 26.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 27.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 28.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 29.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 30.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 31.
  • Referāts 'Agresija cietumā', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  Agresivitātes UN AGRESIJAS jēdzienU raksturojums    7
2.  Agresivitātes cēloņu raksturojums    10
3.  AGRESIJAS FAKTORI CIETUMĀ    17
4.  Agresivitātes novēršanas ceļi    23
  NOSLĒGUMS    28
  ANOTĀCIJA    31
  АННОТАЦИЯ    32
  ANNOTATION    33
  LITERATŪRAS AVOTS    34
Darba fragmentsAizvērt

Lai gan savstarpējās attiecībās ar apkārtējiem cilvēkiem, mēs neesam agresīvi un nežēlīgi, ir grūti iedomāties kādu mūsdienu laikrakstu, radio vai televīzijas pārraidi, kur nebūtu kāds paziņojums par agresijas aktiem. Mūsu ikdienas situācijā, kad sabiedrībā un apkārtnē viss tik strauji mainās, par ikdienišķu parādību ir kļuvusi spriedze, frustrācija, trauksme un depresija. Šāda veida “kokteili” ir grūti izturēt pat pieaugušam cilvēkam, kur nu vēl bērnam, kas pasauli jau tāpat uztver daudz emocionālāk un saasinot. Šādās situācijās pieaugušo pasaulei ir jānāk talkā bērnu pasaulei, bet ko darīt, ja pieaugušie to nedara, vai gluži pretēji vēl papildina no ārpasaules nākošo spriedzi un trauksmi ar iekšēju trauksmi un nedrošību bērnā pašā. Saasinoties šīm problēmām, jāatzīst, ka stress, trauksme, vardarbība un agresivitāte ir vienas no nopietnākajām problēmām ar ko šodien saskaras mūsu cilvēce. Mums jārod atbildes uz jautājumiem: kāpēc pusaudži rīkojas agresīvi, kas viņus satrauc, ko viņi domā, kādi ir viņu uzvedības un darbības paraugi?…

Autora komentārsAtvērt
Atlants