Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pircēja neapmierinātība ar preču kvalitāti', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Pircējs ir nopircis nekvalitatīvu televizoru no pārdevēja (firmas) un tas ir sabojājies, bet pārdevējs (firma) atsakās to labot. Kā rīkoties?

Šādas situācijas nesastopas bieži, jo vienmēr pārdevējs (firma) iet uz kaut kādu kompromisu, lai tiktu apmierinātas abas puses.

Bet, ja tomēr šāda situācija rodas, ir jāizanalizē – Pārdevējam (firmai) ir pamats atteikt labot preci, ja:

1)tas ir nepiemēroti ekspluatēts, pamatojoties uz garantijas talona punktiem (lietošanas)
2)defekti ir izraisīti ar nolūku, kurus var konstatēt profesionāls mehāniķis no firmas personāla
3)nav saglabājies garantijas talons vai čeks, kas var apstiprināt preci, ka tā ir nopirkta tieši šajā veikalā
4)Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā…

Autora komentārsAtvērt
Atlants