Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tirgzinības', 1.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 2.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 3.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 4.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 5.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 6.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 7.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 8.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 9.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 10.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 11.
Darba fragmentsAizvērt

1. Tirgzinību jēdziens un tā nozīme ekonomikā
Mārketinga pamatelementi ir vēlmes, vajadzības, pieprasījums, produkti, patērētāja vērtējums, maiņa, darījumi, tirgus. Mārketings ir sabiedriskas darbības, kas virzītas uz cilvēku vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar produktu ražošanas, sadales un maiņas palīdzību. Mārketings ir uzņēmumu darbības, tostarp produktu vadīšana, cenu veidošana, produktu sadale un virzīšana tirgū, lai īstenotu izvirzītos mēķus.
Mārketinga objektīvie mērķi sabiedrībā ir šadi: patēriņa palielināšana; patērētāja vajadzību un vēlmju apmierināšana; produktu izvēles dažādība; dzīves līmeņa paaugstināšana.
Mārketinga biznesa mērķi: D radīšana, stimulēšana; produktu attīstīšana; D paaugstināšana, līdzsvarošana, uzturēšana samazināšana un ierobežošana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants