Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu', 1.
  • Eseja 'Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu', 2.
  • Eseja 'Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu', 3.
  • Eseja 'Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu', 4.
  • Eseja 'Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Iespējams, nav pārsteidzoši, bet numuriņa rezervēšanas intensitāte bija lielāka gadījumos, kad atsauksmes vairāk bija pozitīvi tendētas, nekā negatīvi, es varētu tikai piekrist, pēc savas pieredzes varu teikt, ka liela nozīme ir pozitīvju atsauksmju vairākumam.
Izvirzītās hipotēzes apstiprinājās, atsauksmes būtiski ietekmē cilvēka izvēli, pirms rezervēšanas, cilvēki noteikti apskatīs atsauksmes, tādēļ uzņēmumam svarīgi ir pieņemt jebkādu kritiku un attīstīties, kā arī risināt problēmas, ja tādas radušās arī pēc pakalpojuma saņemšanas, lasot sava uzņēmuma atsauksmes, ir svarīgi atrast kontaktu ar neapmierinātu klientu un komunicēt.
Zinātniskajā rakstā pierādīts, ka cilvēki vairāk uztver un atceras negatīvu informāciju, nekā pozitīvu.
Kā arī saprotamāks ir vērtējums pēc ciparu skalas (1-5), pēc attiecīga vērtējuma, cilvēki vairāk izprot, kas viņus sagaida un ērtāk ir iespējams pārskatīt informāciju.
Balstoties uz pētījumu, menedžeri, var rīkoties un attīstīt servisa un darbinieku kvalitāti, pozitīvi iespaidojot nākamos klientus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants