Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 1.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 2.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 3.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 4.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 5.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 6.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 7.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 8.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 9.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 10.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 11.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 12.
  • Referāts 'Muzeju apmeklētības tendences Latvijā un to prognozes 2008.-2010.gadam', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Ekonomiskās sistēmas apraksts    4
2.  Ekonomiskās prognozēšanas būtība un metožu raksturojums    5
3.  Dinamisko rindu metode    8
4.  Ekspertmetodes un analoģijas    10
5.  Rezultējošā prognoze un secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Muzeji drīkst ne tikai „sniegt maksas pakalpojumus”,1 bet, lai tie spētu attīstīties, daļu līdzekļu arī jāiegūst „sniedzot maksas pakalpojumus”, un liela daļa no tiem tiek iegūta no tūristiem – pašmāju un ārzemju. Arī MK savā „Tūrisma attīstības programmā 2006.-2008. gadam”2 muzeju uzskata par tūrisma infrastruktūras sastāvdaļu. Daļu ienākumu muzeji gūst arī apkalpojot skolēnu un citu interesentu ekskursiju grupas.
Tas nozīmē, ka muzeju apmeklētību, kura kalpo kā galvenais to darbības rādītājs, nosaka dažādu kategoriju tūristu skaits, mācību ekskursiju biežums, kā arī individuālo apmeklētāju skaits, kuri biežāk tiek piesaistīti, muzejos rīkojot tematiskus pasākumus. Tā kā iegūt statistikas datus pa konkrētām apmeklētāju grupām ir sarežģīti, sistēmu jāaplūko kopumā un to raksturojošie rādītāji ir muzeju skaits, apmeklējumu skaits, izteikts absolūtajos skaitļos un uz 1000 iedzīvotājiem, ārzemju un vietējo ceļotāju skaits, ko lielā mērā ietekmē gan pašu muzeju mārketinga un izglītojošas aktivitātes, gan valsts veiktie pasākumi Latvijas kā tūrisma galamērķa popularizēšanā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants