Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Gadījuma apraksts un analīze', 1.
  • Referāts 'Gadījuma apraksts un analīze', 2.
  • Referāts 'Gadījuma apraksts un analīze', 3.
  • Referāts 'Gadījuma apraksts un analīze', 4.
  • Referāts 'Gadījuma apraksts un analīze', 5.
  • Referāts 'Gadījuma apraksts un analīze', 6.
  • Referāts 'Gadījuma apraksts un analīze', 7.
  • Referāts 'Gadījuma apraksts un analīze', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Gadījuma apraksts    2
  Organizācijas apraksts    2
  Cilvēku attiecības    3
  Problēmas apraksts    3
  Vadības stila efektivitāte    5
  Vadīšana    5
  Uzņēmuma vadītājs    5
  Konkrētā gadījuma analīze    7
  Situācijas analīze un risinājumi    8
  Literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Gadījuma apraksts
Šajā nodaļā tiek apskatīts iepriekš izvēlētais uzņēmums, tā struktūra, darbinieku attiecības un problēmas apraksts.
Organizācijas apraksts
Uzņēmums X dibināts 90-to gadu beigās. Galvenais darbības virziens ir datortehnikas un perifērijas ierīču pārdošana un apkalpošana. Laika gaitā, palielinoties konkurencei un mainoties pieprasījuma, uzņēmums sāka nodarboties arī ar citu uzņēmumu datortehnikas apkalpošanu. Uzņēmums tika dibināts vairākiem darbiniekiem atdaloties no uzņēmuma C. Ar laiku radās konflikts un tas atkārtoti sadalījās divos uzņēmumos. Uzņēmums galvenokārt ieņēmumus gūst veicot apkalpošanas darbus citos uzņēmumos.
Uzņēmumā lielākoties darbojas trīs līdz četri speciālisti, kas darbojas dažādās jomās, taču tās nav stingri noteiktas. Ikdienas darbā vietnieks neveic lēmumus attiecībā uz speciālistiem. Ir izteikti jūtama direktora autoritārais vadības stils. Sekretāre veic pienākumus uzņēmumā, kas saistīti ar koordināciju un ar ieradušos klientu apkalpošanu. Tā kā speciālisti lielākoties uzņēmumā darbojas salīdzinoši nelielu laiku, tad jaunajiem darbiniekiem ir vieglāk iejusties kolektīvā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants