Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 1.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 2.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 3.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 4.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 5.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 6.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 7.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 8.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 9.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 10.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 11.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 12.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 13.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 14.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 15.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 16.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 17.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 18.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 19.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 20.
  • Konspekts 'Mācību spēle. Darbības vārds', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Sagatavošanās spēlei:
Skolotājs sadala klasi grupās (katrā ne vairāk kā 4 skolnieki) un katrai grupai izsniedz spēles laukumu, žetonus (katrai sava krāsa). Skolēniem savā starpā jāvienojas, kurš no komandas būs „baņķieris” un par pareizu atbildi izsniegs spēlētājiem žetonus.

Noteikumi:
Spēles uzsākšana
Spēlētāji var brīvi izvēlēties, no kura lauciņa uzsākt spēli. Spēli sāk dalībnieks, kurš uzmet vislielāko skaitli uz metamā kauliņa. Nākamais met kauliņu dalībnieks, kurš atrodas no 1. spēlētāja pa kreisi (pulksteņa rādītāja kustības virzienā).

Norise
Spēles laukumā ir piecu dažādu krāsu lauciņi (zili - neitrāli, violeti – uzdevums (1 žetons), zaļi - jāizlaiž gājienu, kviešu krāsa – 1 žetona jautājums, rozā - 2 žetonu jautājums), uz kuriem uzkāpjot, jāveic noteikts uzdevums. Uzkāpjot uz jautājuma vai uzdevuma lauciņa, dalībnieks, kas atrodas pa kreisi no spēlētāja, paceļ kartiņu un to nolasa. Ja atbilde ir pareiza, dalībnieks saņem 1 vai 2 žetonus, bet, ja nepareiza, tad skaļi nolasa pareizo atbildi ar paskaidrojumiem.
Vietās, kur spēles ceļš sazarojas, dalībnieki var brīvi izvēlēties, pa kuru no tiem turpināt ceļu.
Paralēli spēles gaitai dalībniekiem ir jāaizpilda darba lapa – tabula, ko katrs skolnieks individuāli aizpilda spēles gaitā un beigās iesniedz skolotājai kopā ar nopelnītajiem žetoniem.
Spēle beidzas tad, kad 3 no 4 dalībniekiem nopelnījuši 10 žetonus vai otrās mācību stundas beigās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants