Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 1.
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 2.
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 3.
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 4.
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 5.
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 6.
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 7.
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 8.
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 9.
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 10.
  • Referāts 'Internets kā mārketinga instruments, tā attīstības perspektīvas', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Ievads. Vienas no lielākajām pārmaiņām 21. gadsimtā, kas skārušas teju vai visas dzīves jomas, saistītas ar jauno tehnoloģiju attīstību un pielietošanu visā pasaulē. Kamēr daudzviet vēl tikai tiek spriests par tirdzniecības barjeru samazināšanu un pasaules tirgus globalizāciju kā teorētisku iespējamību nākotnē, tikmēr jaunās sakaru tehnoloģijas šo pieņēmumu jau steidzas pārvērst realitātē. Internets un vispasaules informācijas tīmeklis (WWW) solās kļūt par nākotnes globālās ekonomikas mugurkaulu. Šīs komunikāciju formas pielietošana faktiski aizsākās tikai 1994. gadā, bet jau 1999. gadā tīmeklī veikto darījumu vērtība sasniedza 98,4 miljardus ASV dolāru. Saskaņā ar ASV komercdepartamenta veikto pētījumu šo darījumu summa līdz 2003. gada beigām varētu sasniegt 300 miljardus ASV dolāru tikai ASV vien.[1,12].
Globalizācijas apstākļos mainās izejmateriālu un preču piegāžu iespējas, pieaug konkurence, uzņēmumi visā pasaulē ir spiesti pārkārtot savas struktūras un izvērtēt savu darbību, lai noturētos tirgū un apmierinātu aizvien pieaugošās klientu prasības. Tieši jauno tehnoloģiju ieviešana un pielietošana tradicionālajā biznesā sniedz jaunas iespējas izmaksu samazināšanai un peļņas palielināšanai. Ir atrasta jauna vide - internets, kurā šadas iespējas ir realitāte.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants