Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'VAS "Latvijas pasts" krīzes komunikācija', 1.
  • Eseja 'VAS "Latvijas pasts" krīzes komunikācija', 2.
  • Eseja 'VAS "Latvijas pasts" krīzes komunikācija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Spriežot pēc publikācijām, tad Latvijas Pats nebija visus savus darbiniekus sagatavojis šai krīzes komunikācijai, jo publikācija atklāj, ka neviens no 11 nelikumīgajā darbībā iesaistītajiem nav centies notikušo apturēt, gluži otrādi apgalvo, ka tas bijis saskaņots ar augstākstāvošiem darbiniekiem.7 Lai sagatavotu uzņēmuma darbiniekus rīcībai ekstremālās situācijās, nereti tiek veiktas mācību trauksmes vai krīzes imitācijas.8 Uzskatu, ka Latvijas pastam vajadzētu savus darbiniekus arī kādā veidā apmācīt, lai šādā situācijā varētu palīdzēt komunicēt nevis visu pavērst vēl ļaunāk.
Par Latvijas Pasta neveiksmīgi krīzes situāciju liecina arī publicētā aptauja, kurā sabiedriskās attiecības krīzes situācijā 54% aptaujāto respondentu vērtējā kā negatīvu, 28% bija tādi, kas vērtēja drīzāk negatīvi nekā pozitīvi, bet tikai 7% no aptaujāto sabiedriskās attiecības krīzes situācijā vērtēja pozitīvi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants