Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē', 1.
  • Referāts 'Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē', 2.
  • Referāts 'Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē', 3.
  • Referāts 'Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē', 4.
  • Referāts 'Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē', 5.
  • Referāts 'Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē', 6.
  • Referāts 'Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē', 7.
  • Referāts 'Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē', 8.
  • Referāts 'Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē', 9.
  • Referāts 'Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Vispārīgā logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas iestādē    2
2.  Konkrētu pasākumu un uzdevumu sistēma logopēda darba organizācijā    5
3.  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Logopēda darba organizācija speciālajā pirmsskolas izglītības iestādē ir ļoti komplicēts, atbildīgs, tas prasa īpašu uzmanību un lielu pacietības mēru. Logopēda spēkos ir palīdzēt bērniem koriģēt runas un valodas attīstības traucējumus, atgūt ticību sev un saviem spēkiem, rast stimulu darbībai un iespējami pilnvērtīgai dzīvei.
Logopēdijas mērķis ir izveidot zinātniski pamatotu mācību un audzināšanas sistēmu tiem cilvēkiem, kam ir runas traucējumi, kā arī runas traucējumu profilakses sistēmu.
No tā izriet galvenie uzdevumi:
izpētīt runas darbības attīstību dažādu runas traucējumu gadījumos;
noteikt runas traucējumu izplatību, simptomātiku un izpausmes pakāpi;
izpētīt bērnu ar runas un valodas traucējumiem attīstības dinamiku, īpaši runas traucējuma ietekmi uz bērna personības un psihisko attīstību, uzvedību;…

Atlants