Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Nekomerciālās mūzikas un mākslas klubs', 1.
  • Konspekts 'Nekomerciālās mūzikas un mākslas klubs', 2.
  • Konspekts 'Nekomerciālās mūzikas un mākslas klubs', 3.
  • Konspekts 'Nekomerciālās mūzikas un mākslas klubs', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Funkcionālā līmeņa stratēģijas, kas atbalsta biznesa līmeņa stratēģiju.
Lai atbalstītu un kvalitatīvi pildītu hibrīda stratēģiju, nepieciešams izvirzīt funkcionālā līmeņa stratēģijas pamatnosacījumus. Lai veiksmīgi realizētu hibrīda stratēģiju, jāiegulda pūles un resursi mārketinga stratēģijas veidošanā, lai iegūtu nepieciešamo apmeklētāju skaitu, popularitāti, augstu pieprasījumu un klientu lojalitāti, nepieciešams sekmīgi pildīt un attīstīt pakalpojuma stratēģiju, lai uzņēmuma attīstība neapstātos un kvalitāte tikai augtu, ieviešot novitātes un regulāri mainot piedāvājumu.

Inovāciju plāni, to pielietojums.
Tā kā uzņēmumā pastāvīgi notiek un tiek attīstīts radošais process, inovāciju netrūks. Īpaši daudzo kultūras nozaru izpausmju apvienošanā liela iespēja ir ražot jaunus, nebijušus procesus un produktus, kas, pielietojot pareizos instrumentus, var piedzīvot lielu augšupeju profesionālā līmenī. Kultūras klubu „Žargons” pastāvīgi piepildīs kultūras cilvēki, kuru prāti nemitīgi ražo jaunas, nebijušas idejas, kam, zinot tuvo saskarsmi starp uzņēmuma vadītājiem un kluba apmeklētājiem, ir reāla iespēja ieviesties un augt. Uzņēmuma darbība aptvers visas inovāciju iespējas – produkta inovāciju, procesa inovāciju, mārketinga inovāciju, organizācijas inovāciju un sociālo inovāciju, iepazīstinot sabiedrību ar daudzām novitātēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants