Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2002.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole', 1.
  • Referāts 'Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole', 2.
  • Referāts 'Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole', 3.
  • Referāts 'Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole', 4.
  • Referāts 'Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole', 5.
  • Referāts 'Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole', 6.
  • Referāts 'Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole', 7.
  • Referāts 'Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole', 8.
  • Referāts 'Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole', 9.
  • Referāts 'Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  MĀRKETINGA IZMAKSU PLĀNOŠANA UN KONTROLE    2
I.  Mārketinga izmaksu kontroles un plānošanas svarīgums    2
II.  Budžeti    3
III.  Mērķa peļņas plānošana    4
IV.  Faktori, kas rada šķēršļus veiksmīgai izmaksu kontrolei    4
V.  Ar mārketinga mix optimizēšanu saistītās izmaksas    5
VI.  Mārketinga kontrole    6
VII.  Mārketinga kontroles veidu raksturīgākās īpašības    6
VIII.  Referātā izmantoto jēdzienu skaidrojumi    7
IX.  Izmantotās literatūras saraksts    8
Darba fragmentsAizvērt

Lai īstenotu organizācijas mērķus tirgū un veiksmīgi vadītu mārketinga kompleksa pasākumus, mārketinga nodaļai rūpīgi jāpārdomā nepieciešamais budžets. Lai sastādītu budžetu, savukārt, jāpārzin visas iespējamās izmaksas, kuras rodas preces ceļā no ražotāja līdz patērētājam. Mārketinga izmaksas var nosacīti iedalīt vairākās grupās, taču šīs dalījums nav vispārīgi noteikts, tādēļ var būt arī savādāks:
1)Tiešās pārdošanas izmaksas – izmaksas, kas saistītas ar pasūtījumu iegūšanu, pārdevēju algas, pārdošanas procesa vadīšanas un uzraudzības izmaksas, pakalpojumu sniegšanas izmaksas;
2)Reklāmas un citu preču virzīšanas pasākumu izmaksas – izmaksas, kas saistītas ar reklāmu medijos (tiešie maksājumi par laiku vai platību), preču realizācijas stimulēšanu (cenu diferencēšana atkarībā no stimulēšanas metodes), personisko apkalpošanu (darba alga vai atlīdzība, kas ir ietverta preces cenā), sabiedrisko attiecību veidošanā;
3)Preču pārvietošanas izmaksas – izejvielu, materiālu un gatavās produkcijas pārvietošanas izmaksas. Preču pārvietošanas pamatelementi (iekavās uzrādīta katra elementa daļa procentos, attiecināta pret kopējiem pārvietošanas izdevumiem ASV):
Transportēšana (35%)
Ievietošana noliktavās (30%)...…

Autora komentārsAtvērt
Atlants