Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  GRAND RESORT LAGONISSI    3
2.  VIESNĪCAS PRODUKTI UN PAKALPOJUMI    4
2.1.  VIESNĪCAS NUMURI, BUNGALO UN VILLAS    4
2.2.  RESTORĀNI UN BĀRI    5
2.3.  PAKALPOJUMI    6
3.  RESTORĀNS „APHRODITE”    7
  SECINĀJUMI    10
  PRIEKŠLIKUMI    11
  PIELIKUMS    12
Darba fragmentsAizvērt

Darba autores darba diena parasti sākās 7.30 un beidzās 15.30. No paša rīta autorei bija jāiet uz recepciju un jāņem viesu saraksti (kurus katru dienu sastāda viesu uzņemšanas dienestā), lai zinātu, kuri un cik viesi ieradīsies brokastīs. Tādā veidā restorānam ir cieša sadarbība ar viesu pieņemšanas dienestu. Tad līdz 11.15. bija jāpilda zāles pārziņa pienākumi. Brokastis ilga līdz 11.00., bet bieži vien viesi uzkavējās ilgāk. Bija dienas arī, kad darba autore nevarēja pildīt zāles pārziņa pienākumus pilnībā, jo zāle ir paredzēta 200 viesiem, bet bija gadījumi, kad ieradās 400 viesi. Šādos gadījumos autore nedrīkstēju pamest savu vietu, paskaidrojot cilvēkiem, ka brīvo galdiņu nav, un neļaujot tiem pašiem meklēt galdiņu. Tad pie restorāna izveidojās rinda, kas pēc autores domām, ir nepieņemami tādas kvalitātes viesnīcām un restorāniem. Pēc kādām 2 minūtēm pie galdiņiem katru viesi (vai ģimeni) atsevišķi pavadīja kapteinis vai metrs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants