Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 1.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 2.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 3.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 4.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 5.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 6.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 7.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 8.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 9.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 10.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 11.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 12.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 13.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 14.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 15.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 16.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 17.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 18.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 19.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 20.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 21.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 22.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 23.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 24.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 25.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 26.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 27.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 28.
  • Referāts 'Integrētās kvalitātes vadības sistēmas raksturojums uzņēmumā SIA "Zeize"', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Vispārīgs uzņēmuma raksturojums    3
2.  SIA „ZEIZE” produktu raksturojums    5
3.  SIA „ZEIZE” organizatoriskā struktūra    7
4.  Procesu karte uzņēmumā    8
5.  Procesu apraksts    10
5.1.  Procesu norises kvalitātes raksturotāju noteikšana    14
6.  Integrētās vadības sistēmas darbības jomas raksturojums    17
6.1.  Uzņēmuma politika    17
6.2.  Uzņēmuma mērķi    20
7.  Vides faktoru noteikšana un novērtēsana    24
8.  Darba vietas faktoru noteikšana un to novērtēšana    27
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma darba plānošana:
Ņemot vērā lielo konkurenci uzņēmumu starpā preču mazumtirdzniecībā izvirza divus galvenos uzņēmuma veiksmes nosacījumus: laba vadība un labs klientu apkalpošanas līmenis. SIA „ZEIZE” galvenais uzdevums ir gūt peļņu, tātad piesaistīt pēc iespējas lielāku klientu skaitu. Lai to sasniegtu, uzņēmuma darbinieki plāno savu darbu.
Plānojot uzņēmums ņem vērā: darbības virzienu, motivāciju, iepriekšējo paredzēšanu, efektivitāti, kontroli un skaidrību. Plāns neizdosies, ja nebūs mērķa.
Atbilstoši sarindojas arī plānošanas procesa posmi
Noieta plāns - tiek noteikts, kāds pakalpojumu daudzums tiks pārdots, konkretizē pasākumus pakalpojumu noieta veicināšanai.
Investīciju plāns - tiek paredzēti nepieciešamie finanšu līdzekļi pakalpojumu nodrošināšanai, telpu uzturēšanai un uzņēmējdarbības veikšanai.
Personāla plāns – cik un kādiem darbiniekiem uzņēmumā jābūt nodarbinātiem, kāda kvalifikācija viņiem nepieciešama, atalgošanas sistēma.
Apgādes plāns – parāda vajadzību pēc materiāliem, gan pēc to veida, gan kvalitātes, tie ir: biroja tehnika, telefonsakari, elektroenerģijas pakalpojumi, reklāmas līdzekļi, informatīvie materiāli (preču apraksti, bukleti, katalogi).
Finanšu plāns – cik kapitāla nepieciešams, no kurienes to sagādāt.
Galarezultātu plāns - ļauj secināt, cik efektīvi ir saimnieciskās darbības lēmumi. Par apmierinošiem var uzskatīt rezultātus, ja uzņēmums saimniecisko ar pietiekamu peļņu un uzņēmums veselīgi attīstās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants