Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 1.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 2.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 3.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 4.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 5.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 6.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 7.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 8.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 9.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 10.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 11.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 12.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 13.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 14.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 15.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 16.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 17.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 18.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 19.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 20.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 21.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 22.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 23.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 24.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 25.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 26.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 27.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 28.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 29.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 30.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 31.
  • Referāts 'Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori nekustamā īpašuma tirgū', 32.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PATĒRĒTĀJU RĪCĪBAS MODELIS PATĒRIŅA TIRGŪ    5
1.1.  Pirkšanas lomas    6
1.2.  Pirkšanas uzvedība    7
1.3.  Pirkšanas lēmuma procesa posmi    8
2.  PATĒRĒTĀJU RĪCĪBU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    11
2.1.  Patērētāju rīcības ārējie faktori    11
2.2.  Patērētāju rīcības sociālie faktori    14
2.3.  Patērētāju rīcības kultūras faktori    16
2.4.  Personiskie raksturlielumi    18
2.5.  Psiholoģiskie faktori    22
3.  DZĪVOKĻA ĪPAŠUMA TIESĪBU AIZSARDZĪBA    25
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  LITERATŪRAS SARAKSTS    29
  PIELIKUMS    30
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pēc kursa darba izstrādes tika secināts, ka:
1. Patērētāju rīcību tirgū, pieņemot lēmumu iegādāties dzīvokli, ietekmē virkne dažādu faktoru, kurus var iedalīt ārējos faktoros t.i. ekonomiskie, politiskie, tehniskie un dabas; un iekšējos faktoros t.i. sociālie, kultūras personiskie un psiholoģiskie.
2. Dzīvokļa iegāde ir laikietilpīga un rūpīgi plānota rīcība, tāpēc patērētājam ir jābūt pārliecībai par stabiliem ekonomiskiem un politiskiem apstākļiem, kas var garantēt viņa turpmāko maksātspēju.
3. Lai norēķinātos par dzīvokļa iegādi, patērētāji ņem kredītus, tāpēc kā nozīmīgs nekustamā īpašuma tirgus dalībnieks jāmin komercbankas, kas ar hipotekāro kredītu palīdzību var veicināt mājokļu tirgus attīstību. Tomēr šobrīd privātpersonām komercbanku izsniegto kredītu kopējais apjoms turpina samazināties.
4. Piederība noteiktam sabiedrības slānim nosaka dzīves pozīcijas, tāpēc augstāka slāņa sabiedrība cenšas pirkt dzīvokļus prestižākajos rajonos.
5. Pērkot dzīvokli patērētājs noteikti novērtēs arī savu nacionālo tradīciju uzturēšanas iespējamību-skolas pieejamību, kurā ir iespējama mācības nacionālajā valodā, nacionālo pulciņu esamību u.tml.

Autora komentārsAtvērt
Atlants