I „Kāpēc jūs rakstāt kontroldarbu?”
Mērķim ir divi aspekti:
1. Kā audzinātāja priekšstats par savas darbības rezultātu. Skolotāja mērķa veidošanos nosaka viņa zināšanas par skolēna esošo intelektuālās attīstības un audzināšanās līmeni un ar kontroldarbu pārbauda skolēna zināšanas.
2. Kā audzēkņa priekšstats. Mērķa veidošana norit salīdzinoši īsākā laikā – mācību stundas sākumā, skolēns raksta kontroldarbu atzīmes dēļ.
…
Mājas darbs didaktikā. „Kāpēc jūs rakstāt kontroldarbu?” - divi aspekti; Psiholoģiskie nosacījumi mērķa pieņemšanā; Savas personības īpašības, kas kavē un kas veicina mērķa sasniegšanu; Tālais mērķis, vidējais mērķis, smalkais mērķis.