Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tīkla mārketings', 1.
  • Konspekts 'Tīkla mārketings', 2.
  • Konspekts 'Tīkla mārketings', 3.
  • Konspekts 'Tīkla mārketings', 4.
  • Konspekts 'Tīkla mārketings', 5.
Darba fragmentsAizvērt

« Cilvēka veselība ir atkarīga nevis no tā, ko viņš ēd, bet no tā, ko viņš neēd,»- reiz teica jauns amerikāņu zinātnieks Karls Renborgs. Un tā doma izdarīja viņu par slaveno. Tieši Karl Renborg izgudroja pirmo pasaulē bioloģiski aktīvu uztura bagatinātāju un izdarīja draugus un paziņas par savējiem pirmiem distributoriem. "Piedāvāsiet šos preparātus jūsu draugiem, - runāja viņš, - bet es jums maksāšu komisijas naudu pēc tam, kad to jums nopirks." Shēma sāka strādāt, un 1934.gadā Karls Renborgs radīja pirmo kompāniju, kas darbojās ar tīklu mārketinga sistēmu.
Pēc dažiem gadiem divi īpaši veiksmīgi šīs kompānijas līdzstrādnieki - Richs De Vozs un Dzhejs Van Endels - organizēja personīgo uzņēmumu. Tad gan parādījās arī tāda biznesa pirmie pretinieki. Tirdznieciska ASV komisija apvainoja De Vozu un Van Endelu nelikumīgā tirdzniecības metodē. Veseli 4.gadi gāja cīņa par izdzīvošanu. Viņa noslēdzās ar tīklu mārketinga spīdošo uzvaru, kurš tika atzīts ar legālu biznesu.
Pēc tam iesākās jaudīgs kāpums. No 1979. līdz 1983. gg tīklu mārketinga industrijā atnāca vairāk kā 5 miljoni vīriešu un sieviešu. Radās simti kompāniju, kuras pielietoja šo biznesa stratēģiju. Vēl nebija pieredzes, bet jau ir parādījies sapnis un ticība tās iemiesojuma iespējā.
Tieši pateicoties šai ticībai, šodien aiz jēdziena "Tīklu mārketings" vairāk kā 50-gadīga sekmīga darba pieredze atšķirīgos tirgos ar pašu daudzveidīgāko preču sortimentu.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants